Odbiorcy w DHL Parcel mogą sami, bez kontaktu z nadawcą, zarzadzać dostawą przesyłki - zmienić jej datę lub adres!

Zobacz jak działa przekierowanie paczki:

Usługa Przekieruj paczkę w DHL Parcel krok po kroku:

  1. Zakup w internecie
    Finalizując zakup w sklepie internetowym, kupujący podaje numer telefonu komórkowego lub e-mail, na który będziemy wysyłać powiadomienia o planowanym terminie i adresie doręczenia.

  2. Przygotowanie przesyłki do nadania
    Na etapie przygotowania przesyłki do nadania sklep internetowy przekazuje do nas dane kontaktowe kupującego lub odbiorcy paczki: adres e-mail lub numer telefonu komórkowego.

  3. Powiadomienia o przesyłce
    Gdy nasz kurier odbiera paczkę ze sklepu, wysyłane jest do odbiorcy paczki powiadomienie z informacją o przewidywanym terminie i miejscu doręczenia oraz linkiem i danymi (numer przesyłki i PIN) umożliwiającymi skorzystanie z usługi Przekieruj paczkę.

  4. Przekierowanie przesyłki
    Po zalogowaniu do serwisu przekieruj.dhlparcel.pl odbiorca paczki może dokonać zmian adresu i daty doręczenia, wskazać adres alternatywny dostawy lub zrezygnować z odbioru przesyłki. Zmian takich może dokonać wiele razy do godziny 23:59 dnia poprzedzającego doręczenie paczki.

  5. Doręczenie przesyłki
    Paczka doręczana jest zgodnie z tym, co zostało zgłoszone poprzez usługę "Przekieruj paczkę". Jeśli żadne zmiany nie zostały dokonane, paczka doręczna jest zgodnie ze standardowym procesem na adres podany przez nadawcę.

Najczęstsze pytania biznesu ws. usługi przekierowania paczki:

  • na inny dowolny adres w obrębie jednego rejonu DHL Parcel;
  • do punktu partnerskiego DHL Parcel - mamy sieć punktów partnerskich w całej Polsce;
  • do punktu DHL Locker - automatu paczkowego. Są one dostępne w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie oraz Poznaniu.
  • do Sąsiada – za pomocą usługi możesz dodać dodatkowy adres znajdujący się w pobliżu adresu, do którego chcesz doręczyć paczkę. Jeśli pod adresem głównym kurier nikogo nie zastanie, pozostawi paczkę pod adresem Sąsiada.
  • z powrotem do nadawcy, jeśli nie chcesz odbierać przesyłki.

Paczkę można przekierować już w dniu nadania do godziny 23:59 oraz po pierwszej nieudanej próbie doręczenia.

Jeśli masz podpisaną umowę z DHL Parcel na przewóz przesyłek wystarczy, że uruchomisz bezpłatną usługę powiadomień.

Pamiętaj o tym, aby pola powiadomień uzupełniać danymi kontaktowymi Klientów (numer telefonu lub adres e-mail).

+ 48 42 6 345 345

Infolinia jest czynna:
Poniedziałek - Piątek: 7.00 - 20.00
Sobota: 8.00 - 16.00