Reklamacje

Przykro nam, że nasza usługa zawiodła Twoje oczekiwania. Dołożymy wszelkich starań, by był to tylko jednorazowy incydent.

Jeśli chcesz złożyć reklamację, przeczytaj informacje praktyczne, dotyczące dokumentów, niezbędnych do jej rozpatrzenia.

Nieterminowość dostawy:

  • pismo reklamacyjne z numerem listu przewozowego
  • oryginał lub kopia listu przewozowego
  • kwota roszczenia
  • numer konta bankowego.

Najszybciej możesz zgłosić reklamację na naszej stronie.

Reklamację możesz także wysłać na adres:
DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
ul. Targowa 35
90-043 Łódź

Zestaw wymaganych dokumentów w przypadku reklamacji zagubienia, uszkodzenia lub ubytku zawartości przesyłki:

  • pismo reklamacyjne z numerem listu przewozowego wraz z kwotą i numerem konta bankowego,
  • list przewozowy (egzemplarz pozostawiony przez kuriera),
  • protokół szkody (egzemplarz należący do poszkodowanego),
  • dokument potwierdzający wartość szkody w zależności od jej rodzaju (umowa kupna/ sprzedaży; faktura/ paragon fiskalny/ kwit kasowy),
  • oryginał kalkulacji kosztów wytworzenia produktu, sporządzany przez producenta lub rachunek za naprawę / kalkulacja kosztów naprawy / faktura za naprawę,
  • w przypadku przesyłek ubezpieczonych wymagany jest dokument zakupu lub wytworzenia towaru.

Najszybciej możesz zgłosić reklamację na naszej stronie.

Reklamację możesz także wysłać na adres:
DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
ul. Targowa 35
90-043 Łódź

Pytania dotyczące reklamacji

Tak, możesz złożyć reklamację na usługę, która nie została wykonana w przewidzianym terminie.
DHL odpowiada za szkodę powstałą na wskutek zwłoki W doręczeniu przesyłki. W przypadku usługi DHL PARCEL 9 i DHL PARCEL 12 płatnikowi za usługę przysługuje odszkodowanie w wysokości 100% opłaty podstawowej. W przypadku pozostałych usług przewozu przysługuje odszkodowanie do wysokości równowartości 50% opłaty podstawowej za transport, wynikającej z cennika aktualnego w dniu nadania przesyłki lub umowy zawartej z DHL o ile zwłoka trwała dłużej niż jeden dzień.

Jeżeli wystąpi powyższa sytuacja, a przesyłka nie zostanie doręczona z winy DHL, zgłoś ten fakt do Działu Obsługi Klienta DHL Parcel, korzystając z naszego formularza.

W powyższej sytuacji skorzystaj z naszego formularza. W odpowiedzi na zgłoszenie, nasz kurier przyjedzie do Ciebie spisać protokół szkody.

Fakt uszkodzenia przesyłki zgłoś w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki poprzez nasz formularz.

Przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 10 dni roboczych, licząc od dnia zarejestrowania reklamacji. W przypadku przesyłek ubezpieczonych termin ten może ulec wydłużeniu.

+ 48 42 6 345 345

Infolinia jest czynna:
Poniedziałek - Piątek: 7.00 - 20.00
Sobota: 8.00 - 16.00