Komunikat prasowy

Kolejny etap zmian w ramach DHL w Polsce

Warszawa, 27 stycznia 2015 r.

DHL Parcel Polska finalizuje proces rebrandingu

DHL Parcel Polska powstała jako odpowiedź Deutsche Post DHL na wyzwania krajowego rynku paczkowych przesyłek kurierskich i rozwój usług w obszarze e-commerce. Cała organizacja świadcząca jeszcze na początku zeszłego roku krajowe usługi kurierskie w kwietniu 2014, teraz jako DHL Parcel Polska weszła w skład DHL Parcel Europe. Tym samym DHL Parcel Polska jako nowa organizacja w ramach DHL Parcel Europe, wchodzi w skład dywizji DHL Post-eCommerce-Parcel. Zmiany wynikają ze strategii globalnej DP DHL 2020 i podyktowane są decyzją Grupy o rozwoju usług dla sektora e-commerce na najważniejszych rynkach europejskich, wśród których znajduje się Polska.

Jako kolejny etap rebrandingu DHL Parcel Polska jako pierwsza organizacja krajowa spośród tych będących częścią DHL Parcel Europe, od stycznia br. prezentuje swoją ofertę oraz umożliwia nadawcom jak i odbiorcom przesyłek krajowych dwustronną komunikację poprzez globalną stronę DHL czyli www.dhl.com.pl. Pod tym adresem znajduje się przejrzysta, funkcjonalna i przyjazna dla klientów witryna udostępniająca m.in.. e-narzędzia i aplikacje do zamawiania kuriera, najważniejsze aktualne informacje o DHL Parcel oraz o jej ofercie. Użyteczność strony opiera się na zapewnianiu wysokiego poziomu jakości obsługi klientów oraz pełnej, rzetelnej informacji o usługach DHL Parcel Polska.

„Dla naszych klientów udostępniliśmy przejrzyste i proste narzędzia dedykowane wyłącznie usługom i produktom DHL Parcel Polska. Dzięki swojej niezawodnej wielofunkcjonalności zapewnia wygodę w korzystaniu z oferowanych rozwiązań - ułatwia m.in. składanie zamówień i ich realizację w przypadku różnego rodzaju paczkowych przesyłek krajowych, z bieżącą możliwością sprawdzenia ich statusu. Jako firma usługowa kładziemy duży nacisk na udoskonalanie i rozwijanie naszej oferty i stałe  dostosowanie jej do potrzeb rynku, a zwłaszcza rynku e-Commerce ” – podkreśla Robert Sulich, dyrektor ds. marketingu DHL Parcel Polska.

DHL Parcel Polska udostępnia bezpłatnie szereg usług szczególnie atrakcyjnych dla rynku e-Commerce, w tym:

  • odbioru osobistego w punkcie DHL Parcelshop, jednego z kilkuset partnerskich punktów współpracujących z DHL Parcel, w których przesyłka może być odebrana w dowolnie wybranym przez odbiorcę czasie;
  • doręczenia do sąsiada, czyli pod adres alternatywny, wskazany przez odbiorcę, gdyby nie było go w domu w momencie przyjazdu kuriera;
  • powiadomienia e-mail/sms, za pomocą którego odbiorca otrzymuje informację o nadaniu przesyłki oraz o przewidywanym terminie jej doręczenia.

W przygotowaniu znajdują się kolejne rozwiązania i usługi dedykowane klientom z sektora e-commerce.