DHL Parcel wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi 2018

5 luty 2018

DHL Parcel został doceniony przez konsumentów za najwyższą jakość obsługi i uhonorowany prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2018.

Nagroda ta to potwierdzenie wysokiego poziomu dbałości o klienta. Wyróżnienie przyznają sami klienci, najpierw poprzez głosowanie w prowadzonym przez cały rok badaniu. Na podstawie ich opinii wyłaniane są marki, które biorą udział w dodatkowym badaniu ankietowym. Nagroda przyznawana jest firmom z różnych branż, które otrzymały najwyższe oceny konsumentów. Tworzą one grono najprzyjaźniejszych dla konsumentów firm i są postrzegane jako godne zaufania.

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to sygnał dla obecnych i potencjalnych klientów firmy, pracowników, partnerów biznesowych, inwestorów oraz kontrahentów. Pokazuje, że charakteryzują nas takie wartości w biznesie jak jakość, solidność i zaufanie. Jest nam miło, że jako DHL Parcel już po raz kolejny otrzymaliśmy to wyróżnienie – podkreśla Elżbieta Mytych, Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta.

Znak Gwiazdy Jakości Obsługi  rozpoznaje już 10 milionów Polaków. Klienci preferują rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.