DHL Parcel rozszerza współpracę z Zalando.
Od teraz będzie można zwrócić paczki w 6000 punktów w całej Polsce.

Warszawa, 22 maja 2018

DHL Parcel Polska, wiodący dostawca usług kurierskich w sektorze e-commerce, rozszerzył współpracę z Zalando. Od teraz klienci Zalando będę mogli dokonywać zwrotów paczek zarówno u kuriera, jak i w 6000 punktów partnerskich DHL Parcel: Żabkach, Freshmarketach, Inmedio, Relay i 1Minute.

Do tej pory kurier DHL Parcel tylko dostarczał paczki z Zalando, a od teraz będzie też obsługiwał zwroty. Dużym ułatwieniem dla klientów będzie to, że przesyłki zwrotne będzie można nadawać nie tylko bezpośrednio u kuriera, ale także w punktach partnerskich, czyli aż w 6000 miejsc w całej Polsce. Oznacza to, że paczkę będziemy mogli zwrócić w dogodnym dla siebie czasie i miejscu, w drodze do pracy lub domu. Większość z tych punktów czynna jest codziennie, również w weekendy, minimum do godziny 21. DHL Parcel wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, wdrażając coraz to nowe rozwiązania logistyczne dla sektora e-commerce.

- Polski rynek usług e-commerce bardzo szybko się rozwija. Zeszły rok zakończył się wartością rynku na poziomie około 40 mld zł. Polacy polubili zakupy przez internet, zaczynając od platform aukcyjnych, przez sklepy internetowe i platformy porównywania cen. Tutaj bardzo ważną rolę odgrywają firmy kurierskie, które dostarczają produkty nie tylko do domów, ale również przez punkty dostawy i to jest przejaw dość istotnej zmiany – mówi Dawid Kulbicki, ekspert e-commerce.

Przesyłki DHL Parcel można nie tylko zwracać w punktach partnerskich, ale również je stamtąd odbierać. Wszystkie paczki opłacone przy zakupie, w tym również z Zalando, można przekierować za pomocą aplikacji Przekieruj Paczkę na odbiór w jednym z punktów DHL Parcel, czyli do: Żabki, Freshmarketu, Inmedio, Relay czy 1minute. W praktyce oznacza to, że jeśli robiąc zakupy nie mamy opcji wyboru danego punktu jako adresu doręczenia, możemy to zmienić na późniejszym etapie. Gdy nasza paczka będzie już w drodze, otrzymamy SMS od firmy kurierskiej, umożliwiający zmianę adresu jej doręczenia, na przykład na jeden z punktów partnerskich.