Komunikat prasowy

DHL Parcel uruchamia zwroty przesyłek z krajów Unii Europejskiej do Polski

5 sierpnia 2015 r.

Od sierpnia klienci biznesowi mają możliwość skorzystania z usługi DHL Parcel Return International. Jest to idealna usługa dla sprzedawcy, którego klient chce dokonać zwrotu towaru z wybranych krajów Unii Europejskiej. Zapewnia jednolity standard, kontrolę kosztów i bezpieczeństwo transakcji. 

„Handel internetowy jest kołem zamachowym całej logistyki, ponieważ bardzo mocno wpływa na różne przestrzenie łańcucha dostaw. DHL Parcel działa w odcinku dostawy do klienta końcowego. Jest to najbardziej dynamicznie zmieniająca się przestrzeń w zakresie usług logistycznych, ponieważ musimy bardzo szybko i elastycznie podchodzić do potrzeb klienta. Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszych usług dla klientów biznesowych
o zwroty paczek z krajów Unii Europejskiej do Polski. To kolejny krok pozwalający naszym Klientom – właścicielom sklepów internetowych na dotarcie do szerszej ilości odbiorców ich produktów, nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach europejskich.”– mówi Dyrektor Zarządzający DHL Parcel, Igor Caban.

Dzięki dostępowi do portalu DHL Easy Return, klient ma możliwość zwrotu przesyłki
z krajów Unii Europejskiej do Polski, a także śledzenia jej przy pomocy jednego narzędzia. Poprzez link na stronie internetowej klienta, kupujący (odbiorca paczki) posiada dostęp do zintegrowanego formularza zamówienia, z którego samodzielnie drukuje etykietę zwrotną. Nadawca zwrotu otrzymuje również dostęp do ponad 90 000 punktów nadania w sieci placówek pocztowych w Unii Europejskiej.

Paczki wysyłane za pośrednictwem usługi DHL Parcel Return są ubezpieczone na kwotę 500 euro, a przewidywany czas dostarczenia wynosi od 3 dni roboczych.