Komunikat prasowy

Nadaj paczkę w punkcie DHL Parcelshop i odbierz bon

20 sierpnia 2015 r.

DHL Parcel  z okazji podpisania umowy z Grupą HDS Polska i uruchomienia kolejnych 600 punktów DHL Parcelshop przygotował prezent dla Klientów. Pierwsze tysiąc osób, które nadadzą paczkę między 31 sierpnia a 9 września w jednym z punktów, otrzyma bon o wartości 25 zł do wykorzystania na platformie Allyouneed (www.ayn.pl).

Platforma została stworzona aby zapewnić klientom z branży e-Commerce pełną obsługę sprzedażową ich produktów w internecie. Jest to miejsce, w którym każdy klient może wystawić swoje produkty, a DHL Parcel zajmie się odpowiednimi działaniami stymulującymi popyt oraz dostarczy przesyłki na czas.

Dzięki podpisaniu przez DHL Parcel umowy z właścicielem m.in. sieci sklepów Relay i Inmedio, powstało 600 nowych punktów odbioru i nadań paczek DHL Parcelshop. Obecnie w Polsce istnieje 1000 punktów, które znajdują się w dogodnych miejscach, takich jak mi.in. punkty usługowe i handlowe. W 90% z nich nadamy lub odbierzemy paczkę również w sobotę. W 70% Parcelshopów zostaniemy obsłużeni również w niedzielę, a co najmniej do godziny 21:00 będzie otwartych aż 60% z nich. Proces obsługi  będzie trwał  około  30 sekund.

„Rozszerzając sieć punktów DHL Parcelshop, skupiamy się na potrzebach konsumentów. Oprócz dostępu do informacji o statusie przesyłki, które stało się już normą, często pojawia się potrzeba zmiany adresu dostawy, kiedy przesyłka jest już w drodze lub chęć jej samodzielnego odbioru w dogodnych dla siebie godzinach. W odpowiedzi właśnie na te oczekiwania DHL Parcel Polska dynamicznie rozwija sieć DHL Parcelshop.” – mówi Dyrektor Zarządzający DHL Parcel, Igor Caban.

Oprócz grupy HDS Polska w sieci DHL Parcelshop znajdują się także stacje benzynowe (Shell, Moya) oraz sieci sklepów Małpka i Neonet. Tak intensywny rozwój sieci Punktów DHL Parcelshop jest częścią strategii DHL Parcel, której celem jest zapewnienie odbiorcom maksymalnej wygody podczas procesu odbioru i nadań przesyłek.