“Kurier wieczór” na Allegro - nowa usługa dostawy oczekiwana przez klientów

Allegro i DHL Parcel wprowadzają usługę, która ułatwi zakupy internetowe.
Kurierzy dostarczą paczki nawet późnym wieczorem.

05 październik 2017 r.

Z badań preferencji klientów Allegro wynika, że prawie 70% kupujących chciałoby odbierać przesyłki wieczorem - w domu i po pracy. Aż 40% kupujących rezygnuje z przesyłki kurierskiej, ponieważ kurier przychodzi w godzinach, w których nie ma ich w domu.

Spełniając oczekiwania klientów Allegro wspólnie z firmą DHL Parcel wprowadza nową na polskim rynku formę dostawy – „Kurier wieczór”. Dzięki niej sprzedawcy mogą zaproponować swoim klientom wygodną dostawę kurierem w godzinach 18.00-22.00 w miastach i 17.00-22.00 poza większymi miastami w bardzo atrakcyjnej cenie 12,24 zł brutto za paczkę do 10 kg. Możliwe jest także dostarczanie przesyłek do 20 i do 31,5 kg. Status nadania oraz samą przesyłkę będzie można ponadto wygodnie śledzić w zakładce „Moje Zakupy” na Allegro.

- Rynek usług logistycznych w Polsce rozwija się intensywnie. Głównym motorem wzrostu jest e-commerce - mówi Grzegorz Czapski, Dyrektor ds. Rozwoju w Allegro. - Jednocześnie mamy jeszcze dużo do nadrobienia zarówno w zakresie nowości produktowych, takich jak elastyczne godziny dostawy czy dostawy tego samego lub następnego dnia, jak i w kwestiach podstawowych takich jak wygodne śledzenie przesyłek, szybkość oraz terminowość dostaw. Allegro jako lider e-commerce będzie aktywnie uczestniczyć w tych zmianach, czego przykładem jest współpraca z DHL Parcel.  „Kurier wieczór” to pierwsza w Polsce masowa usługa kurierska dostosowana do stylu życia Polaków. Spodziewamy się, że dzięki niej wzrośnie zadowolenie klientów i ich skłonność do zakupów - dodaje Grzegorz Czapski.

- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Allegro, uruchamiamy szytą na miarę usługę doręczeń wieczornych. Firmy sprzedające na Allegro będą miały możliwość łatwego wprowadzenia tej usługi, korzystając przy tym z atrakcyjnych warunków umowy ramowej z Allegro. Dokonaliśmy także daleko idącej integracji technologicznej z Allegro, która umożliwi wygodne śledzenie przesyłki – dodaje Igor Caban, Dyrektor Zarządzający DHL Parcel Polska.

Z badania Allegro wynika, że dla blisko 90% klientów informacja o tym gdzie aktualnie znajduje się przesyłka z ich zamówieniem ma duże znaczenie. Dzięki narzędziu do śledzenia przesyłki klienci będą mogli łatwo sprawdzić jak szybko sprzedający przygotował i nadał zakupy oraz gdzie aktualnie znajduje się paczka. Poprawi to komfort zakupów i pomoże w podjęciu kolejnej decyzji zakupowej. Obsługa serwisu Allegro będzie zachęcać Sprzedających do masowego wprowadzenia tej formy dostawy.