Komunikat prasowy

DHL Marką Godną Zaufania 2016 według My Company Polska

24 października 2016 r.

DHL zostało uhonorowane tytułem Marki Godnej Zaufania, zwyciężając w tegorocznym badaniu miesięcznika My Company Polska. W sondażu, którego głównym celem było wyłonienie marek, którym najbardziej ufają polscy przedsiębiorcy, wzięło udział 2 178 respondentów. Marka DHL uzyskała najlepsze wyniki w dwóch kategoriach: usługi kurierskie (32%) oraz usługi logistyczno-transportowe (15,2%).

W badaniu wskazano ponad 300 marek, jednakże tytuł najbardziej godnych zaufania otrzymały 22 marki, w tym DHL. Sondaż w formie ankiety online przeprowadzono wśród firm i podmiotów gospodarczych sektora MŚP. Wskazanie w badaniu DHL jako najbardziej godnej zaufania marki według polskich przedsiębiorców, to ogromne wyróżnienie dla całej organizacji w Polsce. Jego wyniki odnoszą się do dywizji, zrzeszonych pod marką DHL w Polsce- DHL Express, DHL Parcel i DHL Freight, DHL Supply Chain i DHL Global Forwarding.

DHL jest uznaną na świecie, globalną marką logistyczną, od 25 lat realizującą usługi we wszystkich obszarach działalności logistycznej również na rynku polskim. Zdaniem specjalistów z DHL, swoją popularność w Polsce marka zawdzięcza przede wszystkim gruntownemu doświadczeniu branżowemu i eksperckiej wiedzy, którą dzieli się z klientami, a także ustandaryzowanym usługom krajowym i międzynarodowym oraz wysokiej jakości obsługi klienta.

Zadowolenie z przyznania DHL tytułu Marki Godnej Zaufania wyraził zarząd organizacji DHL w Polsce. Igor Caban, dyrektor zarządzający dywizją DHL Parcel Polska, powiedział: „Wyboru marki DHL Marką Godną Zaufania dokonali polscy przedsiębiorcy, wyrażając w badaniu własne preferencje i oczekiwania wobec świadczonych przez nas usług kurierskich na krajowym rynku oraz wysoko oceniając nasze standardy obsługi. Obecność DHL w gronie godnych zaufania marek to dla nas duże wyróżnienie oraz impuls do doskonalenia oferty  krajowych usług kurierskich.”

Swoją refleksją na temat wyróżnienia dla marki DHL, podzielił się Tomasz Buraś, dyrektor zarządzający dywizją DHL Express: „Wskazując na DHL jako na Markę Godną Zaufania, polscy przedsiębiorcy uznali DHL za zaufanego partnera biznesowego w segmencie usług logistycznych. To dla nas ogromny powód do dumy i do zadowolenia. Jak wiadomo, budowanie zaufania jest procesem złożonym i opartym na trwałych relacjach biznesowych. A to w przypadku naszej działalności oznacza, że klienci powierzając nam każdego dnia przesyłki i zlecając pełną obsługę logistyczną, korzystają z usług DHL z pełnym przekonaniem, poczuciem bezpieczeństwa i zadowolenia. I dla nich chcemy być firmą logistyczną pierwszego wyboru.”

Sondaż został przeprowadzony na początku tego roku na zlecenie wydawnictwa Tarsago Polska Sp z o.o., wydawcy miesięcznika „My Company Polska”, a realizacją i opracowaniem wyników zajęła się firma badawcza Millward Brown.