Komunikat prasowy

DHL Parcel rusza z kampanią usługi „Przekieruj paczkę” autorstwa Directors

6 listopada 2015 r.

DHL Parcel rozpoczyna kampanię reklamową promującą swoją nową usługę „Przekieruj paczkę”.

„Przekieruj paczkę” to usługa, która umożliwia m.in. zmianę adresu doręczenia zamówionej przesyłki, kiedy ta jest już w drodze do odbiorcy. By to zrobić wystarczy dostęp do komputera bądź urządzenia mobilnego połączonego z siecią internetową. Za pomocą specjalnie w tym celu stworzonego serwisu Przekieruj paczkę (www.przekieruj.dhlparcel.pl) odbiorca przesyłki będzie mógł sam, bez konieczności kontaktu z nadawcą, zadecydować o najwygodniejszym sposobie przekierowania, a do wyboru będzie miał m.in. ponad 1000 Punktów Parcelshop, bądź dowolne miejsce znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie poprzednio wybranej lokalizacji, bez względu na to, czy jest to mieszkanie sąsiada, znajomych czy też miejsce pracy.
Kampania wystartowała 9 listopada i obejmie działania w internecie oraz na materiałach BTL (witryny Parcelshop, ulotki, plakaty).

Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest agencja Directors, media zaplanował i kupił MEC, film instruktażowy przygotował Film Wagon.