DHL PARCEL z wyróżnieniem honorowym

13 grudnia 2017 r.

W dniu 7 grudnia podczas Gali Logistyki, Transportu, Produkcji ogłoszone zostały wyniki XVI edycji badania Operator Logistyczny Roku 2017. Wyróżnienie honorowe w kategorii Najlepsza obsługa dostaw wielokanałowych zdobyła firma DHL Parcel.

Niezmiernie nam miło, że jako DHL Parcel Polska po raz drugi zostaliśmy wyróżnieni przez Klientów. W 2015 zostaliśmy Liderem Logistyki w kategorii e-commerce, a teraz z wielką satysfakcją odbieram nagrodę za obsługę dostaw wielokanałowych.  Jest to niezwykle ważne wyróżnienie dla całego naszego zespołu, w tym kurierów, pracujących na co dzień z Klientami i na rzecz Klientów– powiedziała odbierając wyróżnienie Tina Sobocińska, członek zarządu oraz dyrektor ds. personalnych i komunikacji DHL Parcel.

Firma DHL Parcel jest liderem rynku e-commerce – firmą najczęściej rekomendowaną na tym rynku przez klientów. Jej oferta uznana została za jedną z najbardziej konkurencyjnych.

Operator Logistyczny Roku to badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Badanie od kilkunastu lat prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics.

Celem badania Operator Logistyczny Roku jest dostarczanie uczestnikom rynku wiedzy na temat oczekiwań klientów oraz poziomu wykonywania usług logistycznych. Na podstawie wyników badania powstaje ranking firm cieszących się największym zaufaniem klientów. Ranking służy promowaniu usług logistycznych najwyższej jakości.

Ocenie poddawanych jest wiele elementów zarządzania firmą: potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów.