Zespół zarządzający DHL Parcel

Agnieszka Świerszcz, Prezes Zarządu DHL Parcel Polska

Jako CEO DHL Parcel Polska zarządza prawie 8000 pracowników i kurierów pracujących w 42 jednostkach na terenie całego kraju.

Swoją przygodę z logistyką rozpoczęła od technicznego i operacyjnego uruchomienia trzech nowoczesnych Centrów Sortowania w Polsce - od przygotowania planów operacyjnych, przez rekrutację i szkolenia pracowników, aż po techniczny start systemów sortujących.

Na przestrzeni lat piastowała szereg kluczowych funkcji takich jak Dyrektor ds. Operacji w Centrach Sortowania, Dyrektor ds. Operacji Krajowych, Wiceprezes ds. operacyjnych. W tym czasie efektywnie tworzyła i wdrażała inicjatywy oraz projekty cross funkcyjne oparte na metodologiach Six Sigma i Lean.

Fascynują ją nowe technologie, wyzwania biznesowe oraz praca z ludźmi.

Jest absolwentką wydziału technologii żywności i żywienia człowieka Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Czas wolny najchętniej spędza w gronie rodziny i przyjaciół.

Bartłomiej Wnęk, Dyrektor ds. Operacyjnych DHL Parcel Polska

Z firmą związany od 2002 roku. Karierę rozpoczynał w pionie obsługi klienta, w operacjach od 2008 roku. Zajmował się m.in. rozwojem narzędzi, systemów oraz infrastruktury operacyjnej, zarządzając procesem tworzenia modelu sieci oraz inwestycji w nowe magazyny i urządzenia sortujące. Zarządzał projektami optymalizującymi procesy, opartymi na metodyce Lean Management. Od kwietnia 2018 roku pełni funkcję Dyrektora ds. Operacyjnych w DHL Parcel Polska.

Prywatnie miłośnik dobrej książki, rzemiosł artystycznych i sportu. Chętnie spędza czas na rowerze, z dala od zgiełku i cywilizacji.

Wypowiadać się i udzielać wywiadów może na tematy:

  • przywództwo i budowanie zespołu,
  • zarządzanie projektami,
  • rozwój sieci i inwestycje,
  • flota kurierska,
  • innowacje procesowe.

Tina Sobocińska, Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji DHL Parcel Polska

Lider HR i biznesu z 18-letniem doświadczeniem w obszarze Human Capital Management, w dużych międzynarodowych firmach, m.in. w rolach Dyrektora HR członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego Centrum Usług Wspólnych EMEA. Jurorka w konkursie Enactus, była członkiem zarządu HR w Generation Next. Od stycznia 2017 roku pełni funkcję Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji  w DHL Parcel Polska.

W swoim stylu pracy stawia na wykorzystanie potencjału ludzi i wymianę najlepszych praktyk. Prywatnie jest mamą dwóch córek, lubi aktywny tryb życia. Weszła m.in. na szczyt Kilimandżaro. Chętnie angażuje się również w działania społeczne.

Elżbieta Gorayska-Mytych, Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta DHL Parcel Polska

W latach 1996-2004 pełniła rolę Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży i Operacji w amerykańskiej firmie Office Depot. W latach 2004-2007 świadczyła usługi doradcze i szkoleniowe w zakresie podnoszenia efektywności sprzedaży, komunikacji, rozwiązywania konfliktów. W latach 2006-2007 była Dyrektorem Handlowym w spółce Cito Dat. Od 2007 roku pracuje w DHL, początkowo jako Regionalny Kierownik Sprzedaży uzyskując w 2008 roku nagrody;  Najlepszy Sales Manager DHL oraz Najlepszy Zespół Sprzedaży.

Następnie jako Dyrektor ds. Obsługi Klienta wprowadziła szereg zmian osiągając wysoki wzrost poziomu satysfakcji  klientów i zadowolenia pracowników. Obecnie sprawuje  funkcje Dyrektora ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta, członka zarządu jednostki biznesowej DHL Parcel Polska.
Ukończyła Wydział Nauk Przyrodniczych na Uniwersytecie Wrocławskim, studia podyplomowe z Zarządzania na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz austriackie studium trenerów zarządzania  - WIFI Österreich w Wiedniu.

Prywatnie Elzbieta Gorayska-Mytych przez 10 lat pełniła społecznie funkcje Prezesa Fundacji Hospicyjnej we Wrocławiu oraz organizowała liczne imprezy charytatywne.

W wolnym czasie oprócz pracy społecznej spędza czas na nartach (instruktor narciarski PZN), na żaglach (sternik jachtowy), ostatnia pasja to biegi długodystansowe i udział w kilku maratonach.  Najbardziej sobie ceni czas spędzany z córkami.

Wypowiadać się i udzielać wywiadów może na tematy:

  • strategia sprzedaży,
  • jakość obsługi klienta,
  • oczekiwania klientów i konsumentów,
  • zarządzanie pracownikami z pokolenia Y.

Łukasz Sibielak, Dyrektor ds. Systemów Informatycznych DHL Parcel Polska

Karierę zawodową rozpoczął w firmie doradczej Andersen Consulting (obecnie Accenture), gdzie przez 6 lat zajmował się transformacjami procesów biznesowych i wdrożeniami systemów informatycznych, wspierających rozwój biznesu w Polsce i w Niemczech. Następnie pracował dla PTC (obecnie T-Mobile), gdzie zajmował się tworzeniem i zarządzaniem nowymi produktami, później nadzorował również portfel projektów dla całej firmy.

Od 2011 roku odpowiada za usługi informatyczne w DHL Parcel Polska. W 2014 zespół IT pod nadzorem Łukasza otrzymał nagrodę IT Lider Wsparcia w kategorii „Duża Transformacja”.
Prywatnie Łukasz poświęca dużo czasu na uprawianie sportu, grę na gitarze i czytanie blogów o treściach społecznych i biznesowych.

Wypowiadać się i udzielać wywiadów może na tematy:

  • zarządzanie innowacjami,
  • tworzenie i zarządzanie produktami,
  • zarządzanie projektami i programami,
  • zarządzanie infrastrukturą informatyczną,
  • audyt i transformacje procesów biznesowych,
  • zarządzanie relacjami z klientem.

Jerzy Staszelis, Dyrektor ds. Finansowych i Administracji DHL Parcel Polska

Wiceprezes ds. finansowych i członek zarządu DHL Parcel Polska. Posiada 20 letnie doświadczenie pracy w obszarze finansów. Karierę zawodowa rozpoczął w firmie audytorskiej KPMG w Poznaniu. Następnie pracował w dziale konsultingowym KPMG w Warszawie. Od 1999 roku w grupie Deutsche Post DHL, gdzie stworzył nowoczesną strukturę zarządzania finansami wspierająca strategiczne cele grupy Deutsche Post. Zbudował od podstaw dział kontrolingu finansowego, dział zarządzania marżami i dział windykacji należności. Z sukcesem wdrożył system SAP oraz liczne systemy wspomagające zarządzanie (Hyperion, Oracle).

W 2006 roku pokierował połączeniem i integracją niezależnych podmiotów Servisco i DHL. W latach 2011- 2013 pracował w DHL w Holandii i Niemczech, gdzie jako CFO budował europejskie Centrum Usług Wspólnych dla aktywności kontrolingowych.

Studiował we Wrocławiu i Saabrucken. Ukończył program ACCA. Prywatnie miłośnik sportu i zapalony maratończyk.

Wypowiadać się i udzielać wywiadów może na tematy:

  • CFO,
  • zarządzanie strategiczne,
  • przywództwo i budowanie zespołu,
  • zarządzanie zmianą,
  • zarządzanie marżami,
  • optymalizacje kosztów,
  • zarządzanie procesami finansowymi

Anna Kania, Dyrektor ds. Marketingu DHL Parcel Polska

Dyrektor ds. Marketingu w DHL Parcel Polska odpowiedzialna za rozwój produktów oraz usług dla klientów biznesowych i indywidualnych, strategię cenową i pozycjonowanie marki DHL Parcel na rynku, rozwój sieci punktów nadań i odbiorów DHL ServicePoint oraz komunikację marketingową.

Wcześniej jako Dyrektor Marketingu pracowała w firmach Canal+ i InPost.

Ukończyła Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej, a także stacjonarne studia doktoranckie w Kolegium Ekonomiczno - Społecznym w SGH. Pracuje nad rozprawą doktorską na temat  transformacji cyfrowej przedsiębiorstw w branży KEP.

Wypowiadać się i udzielać wywiadów może na tematy:

  • strategie marketingowe,
  • branża e-commerce,
  • zarządzanie projektami,
  • współpraca z partnerami strategicznymi.

Przeczytaj także:

CSR

Odpowiedzialność społeczna to istotny element strategii naszej firmy.

Wizja i misja

Wizja DHL to bycie pocztą dla Niemiec
i firmą logistyczną dla świata.

Informacje prasowe

Przeczytaj materiały prasowe.

Kariera

Praca w DHL to odpowiedzialność, pokonywanie trudności i stały rozwój.