Zespół zarządzający DHL Parcel

Igor Caban, Dyrektor Zarządzający DHL Parcel Polska

Igor Caban swoją karierę zawodową  w DHL rozpoczął w 1995 roku na stanowisku Specjalisty ds. Telekomunikacji w dziale IT, gdzie odpowiadał za opracowanie mobilnych systemów komunikacji i nadzór nad siecią WAN. W 1998 oku objął stanowisko Data Quality Menadżera  w dziale Operacji.  Po dwóch latach jako Menadżer Projektów pracował w dziale Nordic  Operactions, który obejmował  Polskę, Szwecję, Danię, Finlandię, Norwegię oraz kraje przybałtyckie. Do jego obowiązków należało wdrożenie nowych narzędzi informatycznych i operacyjnych.  W roku 2001 objął stanowisko Menadżera ds. Operacji, na którym był odpowiedzialny za sieć dystrybucyjną przesyłek w DHL International Poland sp. z o.o.

W 2005 r., po połączeniu DHL International Poland Sp z o.o. i firmy Servisco Sp z.o.o.,  w nowym zespole operacyjnym podjął się roli Dyrektora ds. Wdrożeń Projektów Operacyjnych.  W 2007 roku objął stanowisko Dyrektora ds. Operacji, został również członkiem zarządu spółki DHL Express Polska sp. z o.o., odpowiadał za całość zagadnień związanych z transportem przesyłek kurierskich od odebrania od nadawcy do doręczenia u odbiorcy, czyli za całą sieć dystrybucji przesyłek krajowych i międzynarodowych – pracowników, podwykonawców, infrastrukturę.  
W 2014 został Dyrektorem Zarządzającym DHL Parcel Polska. największej struktury firmy DHL w Polsce, DHL Parcel  specjalizuje się w krajowych usługach kurierskich. Działa na rynkach B2B i B2C, zatrudnia ponad 4 tys. pracowników i podwykonawców w ponad 40 lokalizacjach w Polsce.

Prywatnie mąż i ojciec,  zafascynowany turystyką i podróżami, interesuje się fotografią oraz nowymi technologiami.

Wypowiadać się i udzielać wywiadów może na tematy:

  • zarządzanie firmą,
  • zarządzanie firmą logistyczną,
  • strategia,
  • zarządzanie zasobami ludzkimi.

Agnieszka Świerszcz, Dyrektor ds. Operacji DHL Parcel Polska

Swoją drogę zawodową rozpoczęła jako Kierownik Produkcji  w Bahlsen Sp. z o.o. i Laboratorium Dr Ireny Eris. Od 2000 roku z sukcesem zarządza operacjami w DHL Express (Polska). Swoją przygodę w branży kurierskiej rozpoczęła od technicznego i operacyjnego uruchomienia trzech nowoczesnych Centrów Sortowania w Polsce – od przygotowania planów operacyjnych, przez rekrutację i szkolenia pracowników, aż po techniczny start systemów sortujących. Zarządzała Sortowniami w Zabrzu i Warszawie.

W 2007 roku objęła stanowisko Dyrektora ds. Operacji w HUB’ach (sortowniach) od tamtego czasu efektywnie tworzyła i wdrażała inicjatywy oraz projekty cross funkcyjne oparte na metodologiach Six Sigma i Lean, doprowadzając do rozbudowy sieci o trzy kolejne sortownie w 2012 roku.

Obecnie zarządza prawie 6000 pracowników i kurierów pracujących w 41 jednostkach na terenie całego kraju.
Absolwentka wydziału technologii żywności i żywienia człowieka Akademii Rolniczej we Wrocławiu.

Prywatnie miłośniczka psów, odpoczywa w gronie rodziny i przyjaciół.

Tina Sobocińska, Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji DHL Parcel Polska

Absolwentka warszawskiego SGH. Posiada 17-letnie doświadczenie w obszarze Human Capital Management, w dużych międzynarodowych firmach, m.in. w rolach Dyrektora HR, HR Business Partnera i Dyrektora Zarządzającego Centrum Usług Wspólnych. Była również członkiem zarządu HR w Generation Next. Od stycznia 2017 roku objęła funkcję Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji  w DHL Parcel Polska.

W swoim stylu pracy stawia na wykorzystanie potencjału ludzi i wymianę najlepszych praktyk. Prywatnie jest mamą dwóch córek, lubi aktywny tryb życia. Weszła m.in. na szczyt Kilimandżaro. Chętnie angażuje się również w działania społeczne.

Elżbieta Gorayska-Mytych, Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta DHL Parcel Polska

W latach 1996-2004 pełniła rolę Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży i Operacji w amerykańskiej firmie Office Depot. W latach 2004-2007 świadczyła usługi doradcze i szkoleniowe w zakresie podnoszenia efektywności sprzedaży, komunikacji, rozwiązywania konfliktów. W latach 2006-2007 była Dyrektorem Handlowym w spółce Cito Dat. Od 2007 roku pracuje w DHL, początkowo jako Regionalny Kierownik Sprzedaży uzyskując w 2008 roku nagrody;  Najlepszy Sales Manager DHL oraz Najlepszy Zespół Sprzedaży.

Następnie jako Dyrektor ds. Obsługi Klienta wprowadziła szereg zmian osiągając wysoki wzrost poziomu satysfakcji  klientów i zadowolenia pracowników. Obecnie sprawuje  funkcje Dyrektora ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta, członka zarządu jednostki biznesowej DHL Parcel Polska.
Ukończyła Wydział Nauk Przyrodniczych na Uniwersytecie Wrocławskim, studia podyplomowe z Zarządzania na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz austriackie studium trenerów zarządzania  - WIFI Österreich w Wiedniu.

Prywatnie Elzbieta Gorayska-Mytych przez 10 lat pełniła społecznie funkcje Prezesa Fundacji Hospicyjnej we Wrocławiu oraz organizowała liczne imprezy charytatywne.

W wolnym czasie oprócz pracy społecznej spędza czas na nartach (instruktor narciarski PZN), na żaglach (sternik jachtowy), ostatnia pasja to biegi długodystansowe i udział w kilku maratonach.  Najbardziej sobie ceni czas spędzany z córkami.

Wypowiadać się i udzielać wywiadów może na tematy:

  • strategia sprzedaży,
  • jakość obsługi klienta,
  • oczekiwania klientów i konsumentów,
  • zarządzanie pracownikami z pokolenia Y.

Łukasz Sibielak, Dyrektor ds. Systemów Informatycznych DHL Parcel Polska

Karierę zawodową rozpoczął w firmie doradczej Andersen Consulting (obecnie Accenture), gdzie przez 6 lat zajmował się transformacjami procesów biznesowych i wdrożeniami systemów informatycznych, wspierających rozwój biznesu w Polsce i w Niemczech. Następnie pracował dla PTC (obecnie T-Mobile), gdzie zajmował się tworzeniem i zarządzaniem nowymi produktami, później nadzorował również portfel projektów dla całej firmy.

Od 2011 roku odpowiada za usługi informatyczne w DHL Parcel Polska. W 2014 zespół IT pod nadzorem Łukasza otrzymał nagrodę IT Lider Wsparcia w kategorii „Duża Transformacja”.
Prywatnie Łukasz poświęca dużo czasu na uprawianie sportu, grę na gitarze i czytanie blogów o treściach społecznych i biznesowych.

Wypowiadać się i udzielać wywiadów może na tematy:

  • zarządzanie innowacjami,
  • tworzenie i zarządzanie produktami,
  • zarządzanie projektami i programami,
  • zarządzanie infrastrukturą informatyczną,
  • audyt i transformacje procesów biznesowych,
  • zarządzanie relacjami z klientem.

Jerzy Staszelis, Dyrektor ds. Finansowych i Administracji DHL Parcel Polska

Wiceprezes ds. finansowych i członek zarządu DHL Express (Poland). Posiada 20 letnie doświadczenie pracy w obszarze finansów. Karierę zawodowa rozpoczął w firmie audytorskiej KPMG w Poznaniu. Następnie pracował w dziale konsultingowym KPMG w Warszawie. Od 1999 roku w grupie Deutsche Post DHL, gdzie stworzył nowoczesną strukturę zarządzania finansami wspierająca strategiczne cele grupy Deutsche Post. Zbudował od podstaw dział kontrolingu finansowego, dział zarządzania marżami i dział windykacji należności. Z sukcesem wdrożył system SAP oraz liczne systemy wspomagające zarządzanie (Hyperion, Oracle).

W 2006 roku pokierował połączeniem i integracją niezależnych podmiotów Servisco i DHL. W latach 2011- 2013 pracował w DHL w Holandii i Niemczech, gdzie jako CFO budował europejskie Centrum Usług Wspólnych dla aktywności kontrolingowych.

Studiował we Wrocławiu i Saabrucken. Ukończył program ACCA. Prywatnie miłośnik sportu i zapalony maratończyk.

Wypowiadać się i udzielać wywiadów może na tematy:

  • CFO,
  • zarządzanie strategiczne,
  • przywództwo i budowanie zespołu,
  • zarządzanie zmianą,
  • zarządzanie marżami,
  • optymalizacje kosztów,
  • zarządzanie procesami finansowymi

Anna Kania, Dyrektor ds. Marketingu DHL Parcel Polska

Wcześniej związana była m.in. z firmą Inpost oraz Canal+.  Ukończyła Szkołę Główną Handlową na kierunku Marketing i Zarządzanie, a także studia doktoranckie w Kolegium Ekonomiczno - Społecznym w SGH.

W firmie DHL Parcel Polska odpowiedzialna jest za rozwój produktów oraz usług dla klientów biznesowych i indywidualnych, strategię cenową i pozycjonowanie marki DHL Parcel na rynku oraz komunikację marketingową.

Wypowiadać się i udzielać wywiadów może na tematy:

  • strategie marketingowe,
  • branża e-commerce,
  • zarządzanie projektami,
  • współpraca z partnerami strategicznymi.

Przeczytaj także:

CSR

Odpowiedzialność społeczna to istotny element strategii naszej firmy.

Wizja i misja

Wizja DHL to bycie pocztą dla Niemiec
i firmą logistyczną dla świata.

Informacje prasowe

Przeczytaj materiały prasowe.

Kariera

Praca w DHL to odpowiedzialność, pokonywanie trudności i stały rozwój.